• 27-12-2023, 14:14:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorum başlıktaki gibi şimdi ben kalkıp bu hesabı silersem gelecekte 300 tl değil 300000 tl tahsil etme hakları var mı?

    Yaklaşık 10 dolar borcum varmış 3 sene öncesinden, hesabı kapatacakken fark ettim. Aslında borç demeye dilim varmıyor çünkü deneme sürümü olarak aldığım aboneliği boşluğuma gelmiş unutmuşum, freelancer da otomatik tahsil etmeye çalışmış. Hâliyle sadece toplamda 1 2 gün bile kullanmadığım abonelikten sözde 10 dolarlık oldum. Düşünceniz nedir?

    Edit: Evet 300 tl veremeyecek kadar cimriyim .
  • 27-12-2023, 14:16:34
    #2
    Parasını almadığı bir hizmeti sunmaya devam edip borç mu yazmış ben mi yanlış anladım? Nasıl isteyebilirler ki o borcu?
  • 27-12-2023, 14:19:35
    #3
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasını almadığı bir hizmeti sunmaya devam edip borç mu yazmış ben mi yanlış anladım? Nasıl isteyebilirler ki o borcu?
    Zamanında ücretsiz deneme almıştım sanırım ücretsiz deneme anlaşmasında abonelik iptal ettirilmediği sürece ücretin tahsil edileceği ile ilgili bir madde varmış. Ben de pek dikkat etmedim, parayı zorla çekemeyince hesaba yazmış at hırsızları.
  • 27-12-2023, 14:21:31
    #4
    XenonR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında ücretsiz deneme almıştım sanırım ücretsiz deneme anlaşmasında abonelik iptal ettirilmediği sürece ücretin tahsil edileceği ile ilgili bir madde varmış. Ben de pek dikkat etmedim, parayı zorla çekemeyince hesaba yazmış at hırsızları.
    Böyle bir şey yapmak mümkün gelmedi bana. Bu borç değil, ileride bakiye yükleyip hizmet almak istediğinizde -'de olduğunuz için ekstra yüklemeniz gerekecek. Örneğin 10 dolarlık bir hizmet için 20 dolar yüklemek zorunda kalacaksınız. Silin hesabınızı sıkıntı yok.
  • 27-12-2023, 14:24:30
    #5
    yok be nolcak