Zamanında ücretsiz deneme almıştım sanırım ücretsiz deneme anlaşmasında abonelik iptal ettirilmediği sürece ücretin tahsil edileceği ile ilgili bir madde varmış. Ben de pek dikkat etmedim, parayı zorla çekemeyince hesaba yazmış at hırsızları.
Böyle bir şey yapmak mümkün gelmedi bana. Bu borç değil, ileride bakiye yükleyip hizmet almak istediğinizde -'de olduğunuz için ekstra yüklemeniz gerekecek. Örneğin 10 dolarlık bir hizmet için 20 dolar yüklemek zorunda kalacaksınız. Silin hesabınızı sıkıntı yok.