Sorum başlıktaki gibi şimdi ben kalkıp bu hesabı silersem gelecekte 300 tl değil 300000 tl tahsil etme hakları var mı?

Yaklaşık 10 dolar borcum varmış 3 sene öncesinden, hesabı kapatacakken fark ettim. Aslında borç demeye dilim varmıyor çünkü deneme sürümü olarak aldığım aboneliği boşluğuma gelmiş unutmuşum, freelancer da otomatik tahsil etmeye çalışmış. Hâliyle sadece toplamda 1 2 gün bile kullanmadığım abonelikten sözde 10 dolarlık oldum. Düşünceniz nedir?

Edit: Evet 300 tl veremeyecek kadar cimriyim .