Parasını almadığı bir hizmeti sunmaya devam edip borç mu yazmış ben mi yanlış anladım? Nasıl isteyebilirler ki o borcu?
Zamanında ücretsiz deneme almıştım sanırım ücretsiz deneme anlaşmasında abonelik iptal ettirilmediği sürece ücretin tahsil edileceği ile ilgili bir madde varmış. Ben de pek dikkat etmedim, parayı zorla çekemeyince hesaba yazmış at hırsızları.