TEŞEKKÜRLER KONU KİLİT
Merhaba arkadaşlarım abilerim yeni gününüz umarım herkes için iyi geçer herkese günaydın!
R10 ailesine bir sorum olabilir mi
Dün sabahtan beri doğru düzgün bir şey yemedim hem psikolojik hem maddi durum kötü olduğundan iştahım bile yok açıkcası ancak bir şey yemediğimden uykum bile tutmadı sabah oldu 1.5 saat sonra dersim var derse geçeceğim buraya konu acmak istedim kahvaltı/yemek söylemek isteyen cıkar mı forumdan eğer yasaksa da bir kaç saat daha bekleyip pederi mecburen rahatsız edeceğim konuyu cok uzatmadan bitireyim herkese güzel günler 🌸🫶
Günaydın R10 Ailesi
8
●298
- 26-12-2023, 08:03:51çaldığın 70 lira mı hocam sabah sabah yapma be
belki de 15-20 adet a101 kodu sattım forumda, tek sıkıntılı kod seninle yaptığımız alışverişte kaynaklandı, kodun hatalı olduğunun benim tarafımdan yapılan bir yanlışla mı olduğunu bile bilmiyorum iadeyi sağlamadım, ayın ilk günü haftaya 70 lira iadenizi yaparım hocam hırsız değilim 😊 - 26-12-2023, 08:20:25KBKeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleinan senden veya buradakilerin bir çoğundan çok zor zamanlar yaşadım ama bir Allah'ın kulu da çıkıp senden bir kuruş alacağım var diyemez ne burada ne reel hayatta. Buradaki önemli olan para değil karakter meselesi. Üzerinden aylar geçmiş ama borcuna sadık birisi olsaydın ben demeden ödersin. Şuan ülkenin yarısı bataklık da. Benim 70 liraya ihtiyacım yok utan diye yazdım çünkü mesajlarıma asla dönüş yapmadın. O parayı da gerçekten ihtiyacı olan birisine ver umrumda değil. Ve şunu unutma bu sana ilk ve son mesajım gerçekten borcuna sadık birisi olsaydın geceleri rahat uyuyamazdın.KBKeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2023, 08:26:52Haklısın hocam yazdıklarının hepsine katılıyorum 🌸 İade yapmam gereken tutar var ve bunun benim tarafımdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını inan bilmiyorum önemli mi değil evet sizin için mağduriyet oluştu ve bunu gideremedim.
Yazdığınız mesajda utan diye dilenci ve hırsız demekte mükemmelmiş hocam teşekkür ederim sabah sabah cok utandırdınız beni 😊