TEŞEKKÜRLER KONU KİLİT

Merhaba arkadaşlarım abilerim yeni gününüz umarım herkes için iyi geçer herkese günaydın!

R10 ailesine bir sorum olabilir mi
Dün sabahtan beri doğru düzgün bir şey yemedim hem psikolojik hem maddi durum kötü olduğundan iştahım bile yok açıkcası ancak bir şey yemediğimden uykum bile tutmadı sabah oldu 1.5 saat sonra dersim var derse geçeceğim buraya konu acmak istedim kahvaltı/yemek söylemek isteyen cıkar mı forumdan eğer yasaksa da bir kaç saat daha bekleyip pederi mecburen rahatsız edeceğim konuyu cok uzatmadan bitireyim herkese güzel günler 🌸🫶