Haklısın hocam yazdıklarının hepsine katılıyorum 🌸 İade yapmam gereken tutar var ve bunun benim tarafımdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını inan bilmiyorum önemli mi değil evet sizin için mağduriyet oluştu ve bunu gideremedim.
Yazdığınız mesajda utan diye dilenci ve hırsız demekte mükemmelmiş hocam teşekkür ederim sabah sabah cok utandırdınız beni 😊