çaldığın 70 lira mı hocam sabah sabah yapma be
belki de 15-20 adet a101 kodu sattım forumda, tek sıkıntılı kod seninle yaptığımız alışverişte kaynaklandı, kodun hatalı olduğunun benim tarafımdan yapılan bir yanlışla mı olduğunu bile bilmiyorum iadeyi sağlamadım, ayın ilk günü haftaya 70 lira iadenizi yaparım hocam hırsız değilim 😊
umarım zor zamanlar geçirmezsiniz hocam doğum gününüzmüş size yeni yılınız 70 lira için sabah sabah nefret kusmanıza gerek duymadıgınız cok para getirsin😊
inan senden veya buradakilerin bir çoğundan çok zor zamanlar yaşadım ama bir Allah'ın kulu da çıkıp senden bir kuruş alacağım var diyemez ne burada ne reel hayatta. Buradaki önemli olan para değil karakter meselesi. Üzerinden aylar geçmiş ama borcuna sadık birisi olsaydın ben demeden ödersin. Şuan ülkenin yarısı bataklık da. Benim 70 liraya ihtiyacım yok utan diye yazdım çünkü mesajlarıma asla dönüş yapmadın. O parayı da gerçekten ihtiyacı olan birisine ver umrumda değil. Ve şunu unutma bu sana ilk ve son mesajım gerçekten borcuna sadık birisi olsaydın geceleri rahat uyuyamazdın.