Daire dışındaki tüm alan demirbaş sayılır. Kullanmıyorum ödemem diye bir durum olmaz.
Apartman Sorunları Hk.
12
●276
- 23-12-2023, 16:49:06Hocam olayın cevabı çok basit sen mesken sahibi olsan bile , daireyi aldıktan sonra o ada/parselde bulunan toprak sahibisin.
Oldu ki kötü bi deprem yaşandı ve kayıplar oldu sen ben zemin kattayım , arsa payında hakkım yok diyebilir misin?
Dolayısı ile içinde bulunduğun toplu yaşam alanında üzerine düşen sorumluluklar var ve onları karşılamakla yükümlüsün.
Bina demirbaşları ile ilgili problemlerde tüm kat malikleri sorumludur. - 23-12-2023, 17:53:05Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledrmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese cevapları için teşekkürler. Ödememe gibi bir durumdan bahsetmemiştim ben kullanmıyorum ödemem demiyorum sadece en üst kattakiyle en alt kattaki aynı parayı mı ödemesi gerekiyor onu sormak istemiştim. Kazan konusunda metrekaresi büyük olan daha fazla ödüyorsa asansör konusunda da en üst katta oturan daha fazla mı öder bunu sormak istedim