Demirbaş ödemesi için bütün bina eşit bölüşmek zorundadır. Çatı uçsa sadece son kattakiler mi yaptıracak hocam? Daire dışındaki tüm alan demirbaş sayılır. Kullanmıyorum ödemem diye bir durum olmaz.