Hocam olayın cevabı çok basit sen mesken sahibi olsan bile , daireyi aldıktan sonra o ada/parselde bulunan toprak sahibisin.
Oldu ki kötü bi deprem yaşandı ve kayıplar oldu sen ben zemin kattayım , arsa payında hakkım yok diyebilir misin?
Dolayısı ile içinde bulunduğun toplu yaşam alanında üzerine düşen sorumluluklar var ve onları karşılamakla yükümlüsün.
Bina demirbaşları ile ilgili problemlerde tüm kat malikleri sorumludur.