• 21-12-2023, 23:15:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gebermedi gitmedi ondan oluyor
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Varım diyenler şimdi euro dolarla alakası yok diyor
    nasıl euro dolarla alakası yokmuş bu gün kıçımızdaki dona kadar euro dolarla fiyatı belirleniyor. Türkiye 20 yıldır satıp satıp yemeyip, tüketen değil üreten ülke olsaydı dolar şimdi bu seviyelerde olmazdı çünkü sürekli dışarıdan alıyor birşey sattığı yok. Araba ürettik diye milleti kandırıyorlar, aha buraya yazıyorum hemde büyük harflerle 2 YILA KALMAZ O ARABA FABRİKASI KAPANACAK gönül isterki kapanmadan arabadan sonra, kamyon, tır, uçak herşeyi üretsinler ama ülkenin daha verimli kaynakları örneğin bomboş duran tarım arazileri varken bu alanlara yönelmesinin hiç bir mantığı yok. Hollanda topu topu bizim Konya kadar bir ülke dünyaya tarımsal ürün ihraç ediyor. Bizim çiftçilerde gırtlağa kadar borçta mazot alacak para bulamıyorlar ama başka ülkelerde sen yeterki üret deyip mazotunu bedava veriyorlar.
  • 21-12-2023, 23:18:03
    #20
    Kişisel Rütbe
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl euro dolarla alakası yokmuş bu gün kıçımızdaki dona kadar euro dolarla fiyatı belirleniyor. Türkiye 20 yıldır satıp satıp yemeyip, tüketen değil üreten ülke olsaydı dolar şimdi bu seviyelerde olmazdı çünkü sürekli dışarıdan alıyor birşey sattığı yok. Araba ürettik diye milleti kandırıyorlar, aha buraya yazıyorum hemde büyük harflerle 2 YILA KALMAZ O ARABA FABRİKASI KAPANACAK gönül isterki kapanmadan arabadan sonra, kamyon, tır, uçak herşeyi üretsinler ama ülkenin daha verimli kaynakları örneğin bomboş duran tarım arazileri varken bu alanlara yönelmesinin hiç bir mantığı yok. Hollanda topu topu bizim Konya kadar bir ülke dünyaya tarımsal ürün ihraç ediyor. Bizim çiftçilerde gırtlağa kadar borçta mazot alacak para bulamıyorlar ama başka ülkelerde sen yeterki üret deyip mazotunu bedava veriyorlar.
    Araba fabrikası kapanmasın niye kapansın güzel togg seviyoruz lakin daha her saniye zam gelmesin euro bazlı denilen araç yerli fiyata dönüp sabitlenmeli
  • 21-12-2023, 23:25:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba fabrikası kapanmasın niye kapansın güzel togg seviyoruz lakin daha her saniye zam gelmesin euro bazlı denilen araç yerli fiyata dönüp sabitlenmeli
    kapanmasın tabi ama olacağı bu yani bu da bir gerçek o arabayı işçi, memur, emekli, asgari ücretli alamaz. Alırsa zaten zengin alır. Zengin de Togg u alıp kaza yapanların yorumlarını okuyup, videolarını izleyince almaz. Çünkü zengin zaten üç aşağı beş yukarı audi, bmv, mercedes e biniyor. her geçen gün togg sırası yedeklere geldi diye son sıradaki adamlara araba satmaya uğraşıyorlar çünkü bir çok kişi vazgeçti almaktan fiyat ve kalitesi yüzünden
  • 21-12-2023, 23:38:31
    #22
    Bunlar köyü günler daha kötü günler çok yakındır… Marketler etiket değiştirme mesaisine başladı
  • 21-12-2023, 23:47:51
    #23
    Marketler gelecek olan asgari ücreti zammını yansıtmaya başladı. Serbest piyasada iş yapanların geçiş döneminde çok dikkat etmesi gerekiyor. Kemerleri sıkın.
  • 22-12-2023, 01:55:09
    #24
    asgari ücret zamları konuşulmaya/görüşülmeye başladıgında zam yapıyorlar.asgari ücret açıklandı,açıklanacak diye o arada bi zam yapıyorlar.asgari ücret açıklandıktan sonrada aynı şekilde bi zam yapıyorlar.bu asgari ücret muhabbeti sırasında 2 zam garanti,arada 3.yüde yapan çok var malasef.keşke elimizden bişey gelse...
  • 22-12-2023, 02:04:38
    #25
    Bir esnaf olarak olayı netleştirelim
    Eti firması 1 ay içinde 2 kez zam yaptı arkasından Ülker de zam yapmak zorunda bırakıldı
    Nedeni tamamı ile rekabet kurumudur
    Zira bu kurum o kadar saçma işler yapıyor ki akıl karı değil, mevzuatta bir ürüne zam gelmiş ise aynı ürünün başka firması da 1 hafta içinde zam yapmalıdır
    Örnek sigara firmaları
  • 22-12-2023, 02:39:51
    #26
    ne ticaret bakanının umrunda nede başka birimlerin herkes bi dümen tutturmuş birilerine bakarak herkes fiyat artışı yapiyor oncelikle faizin artmasının ve doların düsürülüp sabit k almasının önüne geçilmesi lazım birde su büyük mükelleflere verilen hibe destek vergi indirimini kaldırması lazım herkes kafasına göre sanki teksas takılıyor olacağı bu zengin daha zengin fakir daha fakir
  • 22-12-2023, 10:21:16
    #27
    backlinkmatik.com
    kandırıldılar yine