gebermedi gitmedi ondan oluyor
Bende Varım diyenler şimdi euro dolarla alakası yok diyor
nasıl euro dolarla alakası yokmuş

bu gün kıçımızdaki dona kadar euro dolarla fiyatı belirleniyor. Türkiye 20 yıldır satıp satıp yemeyip, tüketen değil üreten ülke olsaydı dolar şimdi bu seviyelerde olmazdı çünkü sürekli dışarıdan alıyor birşey sattığı yok. Araba ürettik diye milleti kandırıyorlar, aha buraya yazıyorum hemde büyük harflerle 2 YILA KALMAZ O ARABA FABRİKASI KAPANACAK gönül isterki kapanmadan arabadan sonra, kamyon, tır, uçak herşeyi üretsinler ama ülkenin daha verimli kaynakları örneğin bomboş duran tarım arazileri varken bu alanlara yönelmesinin hiç bir mantığı yok. Hollanda topu topu bizim Konya kadar bir ülke dünyaya tarımsal ürün ihraç ediyor. Bizim çiftçilerde gırtlağa kadar borçta mazot alacak para bulamıyorlar ama başka ülkelerde sen yeterki üret deyip mazotunu bedava veriyorlar.