• 21-12-2023, 22:06:17
    #10
    allah herkesin yardımcısı olsun
  • 21-12-2023, 22:07:45
    #11
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bebekler çok yiyip kilo almasın diye yapıyorlar. Olayı yanlış anlamışsınız.
    Bu yoruma bu video iyi gider.

    https://www.youtube.com/watch?v=7xWp...C3%BCld%C3%BCr
  • 21-12-2023, 22:22:46
    #12
    Milletin iradesine saygı duyun, millet seçimi yaptı. Açlığa mahkum edilen milyonlar yine gidip aynı partiye oy verecekler.

    ekmek bulamayan gabar petrolü yesin.
  • 21-12-2023, 22:29:06
    #13
    hayır sakin olacağım gençliğimi heba edenlere küfür etmeyeceğim
  • 21-12-2023, 22:31:33
    #14
    Yazik gercekten cok yazil bir durumdayiz. Resmen gerileme dönemine girdik..
  • 21-12-2023, 22:35:42
    #15
    ben aylar önce ekonomi kötü ama birazda kötü niyet var diyince millet hükumet yalakasi ilan etti beni.

    Halbuki dediğim şuydu,
    Mesela 10 liralık yemek asgari ücrete zam geldi bahanesi ile her hafta fiyat arttırıp bir anda 50 tlye çıkıyorsa kotu niyet var diyorum.

    Ürün fiyatlarını belirleyen firmalar dahil.
    Birazda sistemli gereğinden fazla ve birbirinden etkilenip zincirleme zam dalgası oluyor.

    Adam evini 10 bin yapiyor digeri diyor o zaman ben 12 bine vereyim kiraya diğeri diyor o zaman ben 20 bine vereyim.

    neyse
  • 21-12-2023, 22:40:39
    #16
    bebek biskuvisi yoksa pasta yiyin (!)
  • 21-12-2023, 22:40:53
    #17
    Kişisel Rütbe
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anayasa değişikliği için sandığa gidenlerin evet oyu kullanarak recep tayyip erdoğan'a oy kullandığını sananların çoğunlukta olduğu bir ülkede normal bunlar.
    Bende Varım diyenler şimdi euro dolarla alakası yok diyor
  • 21-12-2023, 22:58:26
    #18
    Turkiyede 17 ay kaldim halbusem tek kisiydim 100 euro bozduruyom 1 hafta gitmiyor fuzulide harcamiyorum aldigim yiyecegim mozot birde sokak kopeklerine biraz birseyler aliyorum. Fransaya geri dondum 3 ay oldu para harcamaktan usanmistim baya iyi oldu. Diyecegim turkiyedeki hersey fransa fiyatlarindan yuksek ister istemez 3 ay sonra tekrar gidecegim bu sefer parayi cuvalla tasimamiz gerekecek.