ben aylar önce ekonomi kötü ama birazda kötü niyet var diyince millet hükumet yalakasi ilan etti beni.

Halbuki dediğim şuydu,
Mesela 10 liralık yemek asgari ücrete zam geldi bahanesi ile her hafta fiyat arttırıp bir anda 50 tlye çıkıyorsa kotu niyet var diyorum.

Ürün fiyatlarını belirleyen firmalar dahil.
Birazda sistemli gereğinden fazla ve birbirinden etkilenip zincirleme zam dalgası oluyor.

Adam evini 10 bin yapiyor digeri diyor o zaman ben 12 bine vereyim kiraya diğeri diyor o zaman ben 20 bine vereyim.

neyse