Bir esnaf olarak olayı netleştirelim
Eti firması 1 ay içinde 2 kez zam yaptı arkasından Ülker de zam yapmak zorunda bırakıldı
Nedeni tamamı ile rekabet kurumudur
Zira bu kurum o kadar saçma işler yapıyor ki akıl karı değil, mevzuatta bir ürüne zam gelmiş ise aynı ürünün başka firması da 1 hafta içinde zam yapmalıdır
Örnek sigara firmaları