Araba fabrikası kapanmasın niye kapansın güzel togg seviyoruz lakin daha her saniye zam gelmesin euro bazlı denilen araç yerli fiyata dönüp sabitlenmeli
kapanmasın tabi ama olacağı bu yani bu da bir gerçek o arabayı işçi, memur, emekli, asgari ücretli alamaz. Alırsa zaten zengin alır. Zengin de Togg u alıp kaza yapanların yorumlarını okuyup, videolarını izleyince almaz. Çünkü zengin zaten üç aşağı beş yukarı audi, bmv, mercedes e biniyor. her geçen gün togg sırası yedeklere geldi diye son sıradaki adamlara araba satmaya uğraşıyorlar çünkü bir çok kişi vazgeçti almaktan fiyat ve kalitesi yüzünden