Merhaba, Turkcell şuanda faturaya ek İphone 15 için peşin fiyatına (54.000 TL) 3 taksit yapıyor.
Sizce bunu almak mantıklı mı ? Daha uzun ve daha az faiz ile taksit yapan işletmeler biliyor musunuz ?
Turkcell'den İphone 15 Alınır Mı ?
13
●398
- 19-12-2023, 13:10:34
- 19-12-2023, 13:14:45İphone 14 pro max vereyim hocam 30 bine yurtdışı 8 ay kullanın satıp tekrar alın bi daha devam hemde istediğiniz zaman telefonu değiştirirsiniz
- 19-12-2023, 13:14:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Elektronikler de taksit seçenekleri düşürüldü büyük firmalar 3-4 taksit hep bilen varsa bende öğrenmek istiyorum.
- 19-12-2023, 13:15:48Evet hocam maalesef boyuna 3 taksit görüyorum yaExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2023, 13:16:49Hocam yalnız ben faturaya ek alacağım, bu dediğiniz faturaya ek cihaz alımında geçerli değil sanıyorum?EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2023, 13:18:23Değil hocam kredi kartı daha mantıklı ama dediğim gibi 3 aldığın yer bölüyor 3 de banka genelde dediğiniz bayiler üzerine biraz daha koyuyor telefonun en azından tam değerinde almış olunmetalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2023, 13:20:58Hocam valla bakıyorum herkes 54e 0 taksit ile satıyor, kampanya var dediler harbiden de kampanya sanırım bu defaEAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde inanmam ''kampanya'' terimlerine
Araştırmaya başladım bakalım büyük ihtimal turkcellden alacağım gibi görünüyor en azından 3 taksit koyuyor yine 54 k

Normalde inanmam ''kampanya'' terimlerine