Değil hocam kredi kartı daha mantıklı ama dediğim gibi 3 aldığın yer bölüyor 3 de banka genelde dediğiniz bayiler üzerine biraz daha koyuyor telefonun en azından tam değerinde almış olun
Hocam valla bakıyorum herkes 54e 0 taksit ile satıyor, kampanya var dediler harbiden de kampanya sanırım bu defa

Normalde inanmam ''kampanya'' terimlerine
Araştırmaya başladım bakalım büyük ihtimal turkcellden alacağım gibi görünüyor en azından 3 taksit koyuyor yine 54 k