• 19-12-2023, 13:10:34
    #1
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Merhaba, Turkcell şuanda faturaya ek İphone 15 için peşin fiyatına (54.000 TL) 3 taksit yapıyor.
    Sizce bunu almak mantıklı mı ? Daha uzun ve daha az faiz ile taksit yapan işletmeler biliyor musunuz ?
  • 19-12-2023, 13:14:45
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    İphone 14 pro max vereyim hocam 30 bine yurtdışı 8 ay kullanın satıp tekrar alın bi daha devam hemde istediğiniz zaman telefonu değiştirirsiniz
  • 19-12-2023, 13:14:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elektronikler de taksit seçenekleri düşürüldü büyük firmalar 3-4 taksit hep bilen varsa bende öğrenmek istiyorum.
  • 19-12-2023, 13:15:42
    #4
    Hocam 3 taksit turkcell e 3 taksit kredi kartına yaptırıyorsunuz 6 ya çıkıyor onun dışında daha fazla taksite hiçbiryer bölmüyor 14 pro aldım ben 2 ay önce öyle yaptım 3 aldığım yer böldü 3 bankaya böldürdüm
  • 19-12-2023, 13:15:48
    #5
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronikler de taksit seçenekleri düşürüldü büyük firmalar 3-4 taksit hep bilen varsa bende öğrenmek istiyorum.
    Evet hocam maalesef boyuna 3 taksit görüyorum ya
  • 19-12-2023, 13:16:49
    #6
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 taksit turkcell e 3 taksit kredi kartına yaptırıyorsunuz 6 ya çıkıyor onun dışında daha fazla taksite hiçbiryer bölmüyor 14 pro aldım ben 2 ay önce öyle yaptım 3 aldığım yer böldü 3 bankaya böldürdüm
    Hocam yalnız ben faturaya ek alacağım, bu dediğiniz faturaya ek cihaz alımında geçerli değil sanıyorum?
  • 19-12-2023, 13:18:23
    #7
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yalnız ben faturaya ek alacağım, bu dediğiniz faturaya ek cihaz alımında geçerli değil sanıyorum?
    Değil hocam kredi kartı daha mantıklı ama dediğim gibi 3 aldığın yer bölüyor 3 de banka genelde dediğiniz bayiler üzerine biraz daha koyuyor telefonun en azından tam değerinde almış olun
  • 19-12-2023, 13:20:58
    #8
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil hocam kredi kartı daha mantıklı ama dediğim gibi 3 aldığın yer bölüyor 3 de banka genelde dediğiniz bayiler üzerine biraz daha koyuyor telefonun en azından tam değerinde almış olun
    Hocam valla bakıyorum herkes 54e 0 taksit ile satıyor, kampanya var dediler harbiden de kampanya sanırım bu defa Normalde inanmam ''kampanya'' terimlerine
    Araştırmaya başladım bakalım büyük ihtimal turkcellden alacağım gibi görünüyor en azından 3 taksit koyuyor yine 54 k
  • 19-12-2023, 13:20:59
    #9
    gösteriş yapacağım diye nerelere para gidiyor şaka gibi