Merhaba, Turkcell şuanda faturaya ek İphone 15 için peşin fiyatına (54.000 TL) 3 taksit yapıyor.
Sizce bunu almak mantıklı mı ? Daha uzun ve daha az faiz ile taksit yapan işletmeler biliyor musunuz ?