Hocam yalnız ben faturaya ek alacağım, bu dediğiniz faturaya ek cihaz alımında geçerli değil sanıyorum?
Değil hocam kredi kartı daha mantıklı ama dediğim gibi 3 aldığın yer bölüyor 3 de banka genelde dediğiniz bayiler üzerine biraz daha koyuyor telefonun en azından tam değerinde almış olun