• 17-12-2023, 14:20:26
    #1
    Grafik Tasarım Bölümü kazanmıştım ilk dönem gidemedim, ikinci dönem için çok kararsızım, bölüm mezunu olan kendi işini yapmak istese ne yapar piyasası nasıldır? Bölüm hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
  • 17-12-2023, 14:22:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ekonomi üniversitesinde grafik tasarım okudum 6 ay kadar sonra yurt dışına gittim okulu bırakıp. Genel olarak grafik tasarım için okula gitmek gereksiz çünkü daha fazla bilgiye YouTube den ulaşabiliyorsun. Ama disiplin ve ortam istiyorsan okul güzeldir.
  • 17-12-2023, 14:26:04
    #3
    Zoa
    Platin üye
    ben bitirdim 2 senelikte taıklmaya diploma sahibi olalım diye zaten bu işi gittiğimdede freelancer yapıyodum kendini geliştirmekle alakalı biraz mezun olan arkadaşlarım iş bulamıyor şuan
  • 17-12-2023, 14:31:22
    #4
    Kurumsal bir şirkette çalışıyorsanız yada çalışmak isterseniz diplomaya bakıyorlar hocam ama kendiniz bir şeyler yapacaksanız okumaya ihtiyacınız yok