Grafik Tasarım Bölümü kazanmıştım ilk dönem gidemedim, ikinci dönem için çok kararsızım, bölüm mezunu olan kendi işini yapmak istese ne yapar piyasası nasıldır? Bölüm hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim