Ekonomi üniversitesinde grafik tasarım okudum 6 ay kadar sonra yurt dışına gittim okulu bırakıp. Genel olarak grafik tasarım için okula gitmek gereksiz çünkü daha fazla bilgiye YouTube den ulaşabiliyorsun. Ama disiplin ve ortam istiyorsan okul güzeldir.