Konu
Grafik Tasarım Bölümü
17-12-2023, 14:26:04
#3
Zoa
Platin üye
ben bitirdim 2 senelikte taıklmaya diploma sahibi olalım diye zaten bu işi gittiğimdede freelancer yapıyodum kendini geliştirmekle alakalı biraz mezun olan arkadaşlarım iş bulamıyor şuan