• 14-12-2023, 10:35:58
    #1
    hesaba giriş için gmail kullanıyorum şimdi değiştirmek istiyorum ama 2-3 gündür moderatör onayına sunuldu gibi bir yazı çıkıyor bu formaliteden bir mesaj mı yoksa modlar çok mu yoğun.
  • 14-12-2023, 10:37:20
    #2
    Sırf ben günde 50 tane raporlama yapıyorum. Benim gibi yüzlerce insan var. Adamlar şikayet konularına mı baksın, raporlara mı baksın. Sizin işlem keyfi haliyle sıra gelmemiştir.
  • 14-12-2023, 10:43:20
    #3
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf ben günde 50 tane raporlama yapıyorum. Benim gibi yüzlerce insan var. Adamlar şikayet konularına mı baksın, raporlara mı baksın. Sizin işlem keyfi haliyle sıra gelmemiştir.
    Bu teknik konuya bakması gerekenler moderatörlerden ziyade teknik ekip olmalı [BENCE]
  • 14-12-2023, 10:48:55
    #4
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf ben günde 50 tane raporlama yapıyorum. Benim gibi yüzlerce insan var. Adamlar şikayet konularına mı baksın, raporlara mı baksın. Sizin işlem keyfi haliyle sıra gelmemiştir.
    Daha önceden 1-2 gün bekleyip geliyordu mail şimdi niye onaya sundular mail değişim istekleri spama mı sebep oluyordu? ayrıca mail adresim çalınmış veya şifresini unutsam keyfi mi olurdu?