hesaba giriş için gmail kullanıyorum şimdi değiştirmek istiyorum ama 2-3 gündür moderatör onayına sunuldu gibi bir yazı çıkıyor bu formaliteden bir mesaj mı yoksa modlar çok mu yoğun.