Sırf ben günde 50 tane raporlama yapıyorum. Benim gibi yüzlerce insan var. Adamlar şikayet konularına mı baksın, raporlara mı baksın. Sizin işlem keyfi haliyle sıra gelmemiştir.
Bu teknik konuya bakması gerekenler moderatörlerden ziyade teknik ekip olmalı [BENCE]