Sırf ben günde 50 tane raporlama yapıyorum. Benim gibi yüzlerce insan var. Adamlar şikayet konularına mı baksın, raporlara mı baksın. Sizin işlem keyfi haliyle sıra gelmemiştir.
Daha önceden 1-2 gün bekleyip geliyordu mail şimdi niye onaya sundular mail değişim istekleri spama mı sebep oluyordu? ayrıca mail adresim çalınmış veya şifresini unutsam keyfi mi olurdu?