• 13-12-2023, 15:45:10
    #1
    Bilgisayar Programcılığı okudum bir firmada aktif olarak uzun süredir çalışıyorum banka gibi kurumsal yerler genellikle lisans mezunu arıyor hatta çoğu yer lisans mezunu istiyor bende evliyim bu saatten sonra okula gidecek vaktim imkanımda yok sizce bu durumda ne yapılmalı?
  • 13-12-2023, 15:46:56
    #2
    gitmeden vakit ayırmadan mühendisliği bitiremezsiniz, öyle bir dünya yok
  • 13-12-2023, 15:49:16
    #3
    Merhaba,

    DGS dediğimiz Dikey Geçiş Sınavı;

    Üniversite sınavına göre kat be kat kolay bir sınavdır. Önemli olan süreyi iyi kullanabilmektir.

    Lise 1 matematiği dediğimiz Lise 1 konularını içeren DGS konularında iyi bir seviye yakalarsanız çok iyi kazanımlar elde edebilirsiniz.

    Şubenize baktığım zaman İstanbul yazıyor.

    Gerekli puanı alarak

    Ahmet Yesevi Üniversitesinden uzaktan eğitim ile pc müh tamamlayıp diplomanızı alabilirsiniz.

    Ya da istanbulda iö bir pc müh bölümüne gidip devam zorunluluğu olmayan hocaların dersleri dışında gitmeyerek okulu evde derslerinize notlarınıza çalışarak finalleri vererek bitirebilirsiniz.
  • 13-12-2023, 15:52:40
    #4
    Hocam illa mühendislik şartı aranmıyorsa DGS ile Yönetim Bilişim Sistemleri tarzı açıköğretim bölümlerinden lisans tamamlayabilirsiniz.
  • 13-12-2023, 15:58:07
    #5
    Bende yıllar sonra İÜ 'de Bilgisayar Programcılığına başladım. Konuyu takipdeyim.
  • 13-12-2023, 15:58:54
    #6
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    DGS dediğimiz Dikey Geçiş Sınavı;

    Üniversite sınavına göre kat be kat kolay bir sınavdır. Önemli olan süreyi iyi kullanabilmektir.

    Lise 1 matematiği dediğimiz Lise 1 konularını içeren DGS konularında iyi bir seviye yakalarsanız çok iyi kazanımlar elde edebilirsiniz.

    Şubenize baktığım zaman İstanbul yazıyor.

    Gerekli puanı alarak

    Ahmet Yesevi Üniversitesinden uzaktan eğitim ile pc müh tamamlayıp diplomanızı alabilirsiniz.

    Ya da istanbulda iö bir pc müh bölümüne gidip devam zorunluluğu olmayan hocaların dersleri dışında gitmeyerek okulu evde derslerinize notlarınıza çalışarak finalleri vererek bitirebilirsiniz.
    hocam uzaktan eğitimle mühendislik olduğunu yeni öğreniyorum şu an böyle bir imkan varsa mutlaka değerlendiririm
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam illa mühendislik şartı aranmıyorsa DGS ile Yönetim Bilişim Sistemleri tarzı açıköğretim bölümlerinden lisans tamamlayabilirsiniz.
    bunu düşünüyorum aslında

    carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gitmeden vakit ayırmadan mühendisliği bitiremezsiniz, öyle bir dünya yok
    tabi hocam öyle bir şey olmamalı da zaten ama acaba yönetim bilişim sistemleri vs okusam bunlara denk olur mu açıktan var sanırım
  • 13-12-2023, 16:02:00
    #7
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uzaktan eğitimle mühendislik olduğunu yeni öğreniyorum şu an böyle bir imkan varsa mutlaka değerlendiririm

    bunu düşünüyorum aslında



    tabi hocam öyle bir şey olmamalı da zaten ama acaba yönetim bilişim sistemleri vs okusam bunlara denk olur mu açıktan var sanırım
    hocam yönetim bilişim sistemleri gayet mantıklı, uzaktan eğitimi de var bu bölümün. eğer istediğiniz alan illa da mühendislik demiyorsa bunu daha rahat bitirirsiniz. ayrıca gözde de bir bölüm, açıktan da oluşu sizin için en mantıklı seçenekler arasına sokuyor bunu.