hocam uzaktan eğitimle mühendislik olduğunu yeni öğreniyorum şu an böyle bir imkan varsa mutlaka değerlendiririm
bunu düşünüyorum aslında
tabi hocam öyle bir şey olmamalı da zaten ama acaba yönetim bilişim sistemleri vs okusam bunlara denk olur mu açıktan var sanırım
hocam yönetim bilişim sistemleri gayet mantıklı, uzaktan eğitimi de var bu bölümün. eğer istediğiniz alan illa da mühendislik demiyorsa bunu daha rahat bitirirsiniz. ayrıca gözde de bir bölüm, açıktan da oluşu sizin için en mantıklı seçenekler arasına sokuyor bunu.