Bilgisayar Programcılığı okudum bir firmada aktif olarak uzun süredir çalışıyorum banka gibi kurumsal yerler genellikle lisans mezunu arıyor hatta çoğu yer lisans mezunu istiyor bende evliyim bu saatten sonra okula gidecek vaktim imkanımda yok sizce bu durumda ne yapılmalı?