DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

DGS dediğimiz Dikey Geçiş Sınavı;

Üniversite sınavına göre kat be kat kolay bir sınavdır. Önemli olan süreyi iyi kullanabilmektir.

Lise 1 matematiği dediğimiz Lise 1 konularını içeren DGS konularında iyi bir seviye yakalarsanız çok iyi kazanımlar elde edebilirsiniz.

Şubenize baktığım zaman İstanbul yazıyor.

Gerekli puanı alarak

Ahmet Yesevi Üniversitesinden uzaktan eğitim ile pc müh tamamlayıp diplomanızı alabilirsiniz.

Ya da istanbulda iö bir pc müh bölümüne gidip devam zorunluluğu olmayan hocaların dersleri dışında gitmeyerek okulu evde derslerinize notlarınıza çalışarak finalleri vererek bitirebilirsiniz.
hocam uzaktan eğitimle mühendislik olduğunu yeni öğreniyorum şu an böyle bir imkan varsa mutlaka değerlendiririm
TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam illa mühendislik şartı aranmıyorsa DGS ile Yönetim Bilişim Sistemleri tarzı açıköğretim bölümlerinden lisans tamamlayabilirsiniz.
bunu düşünüyorum aslında

carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gitmeden vakit ayırmadan mühendisliği bitiremezsiniz, öyle bir dünya yok
tabi hocam öyle bir şey olmamalı da zaten ama acaba yönetim bilişim sistemleri vs okusam bunlara denk olur mu açıktan var sanırım