• 09-12-2023, 23:25:32
    #1
    Selamlar, 2 gün önce normalde hiç yemeyeceğim bir numarayı yedim.. Günün yorgunluğuna veriyorum ama velhasılkelam bir teknolojik ürün alacakken dolandırıldım. tutar 7000TL civarında, güvenli ödeme ile 3500TL'yi geri alabileceğim pazartesi günü fakat geri kalan 3500TL iban yolu ile gönderildi. Şahsın ibanı, konuşmalar ve iban sahibinin adı bende var. Şahsın telefon numarası yabancıydı, sadece whatsapp businnes için kullanılmış. Dediğim gibi benim dalgınlığım amatörce dolandırıldım fakat yinede dava açarsam sonuç alır mıyım?

    Düzeltme : numara türkiye numarasıymış şimdi tekrar kontrol ettim fakat arayınca servis dışı.. Whatsapptan yazarkende telefonu servis dışıydı bu arada.
  • 09-12-2023, 23:27:23
    #2
    Sahintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, 2 gün önce normalde hiç yemeyeceğim bir numarayı yedim.. Günün yorgunluğuna veriyorum ama velhasılkelam bir teknolojik ürün alacakken dolandırıldım. tutar 7000TL civarında, güvenli ödeme ile 3500TL'yi geri alabileceğim pazartesi günü fakat geri kalan 3500TL iban yolu ile gönderildi. Şahsın ibanı, konuşmalar ve iban sahibinin adı bende var. Şahsın telefon numarası yabancıydı, sadece whatsapp businnes için kullanılmış. Dediğim gibi benim dalgınlığım amatörce dolandırıldım fakat yinede dava açarsam sonuç alır mıyım?
    Ticaret R10 üzerinden gerçekleştiyse profilini onun haricinde isim, soyisim bilgisi felan paylaşın dilerseniz hepimiz bilelim bizimde başımıza bir sorun gelmesin.
  • 09-12-2023, 23:28:05
    #3
    ibanı bana atın bir. adresi bulabilir miyim emin değilim ama bakacağım
  • 09-12-2023, 23:28:40
    #4
    Kesinlikle elinizde ki bulunan belgeler ile başvurun hocam. Siz sonuç almasanız bile (ki ben alacağınızı düşünüyorum) en azından sizden sonra bu tip şeyleri yapmaya korkar. En azından sizden sonraki insanların dolandırılmasını engellemiş olursunuz. Geçmiş olsun.
  • 09-12-2023, 23:29:39
    #5
    zannetmiyorum hocam aynı şekilde bende 3 sene önce kadar böyle bir olay yaşadım,bırakın hani dolandırılmayı kargo şubesinden birebir videolu görüntülü konuşup ürün aldım lakin tabi dolandıcı çıktı şikayet ettik ama kullanılan iban başkasının telefon başkasının çıktı dava açıldı 2 sene sonra dava adamı almışlar atmden falan parayı çekerkenki görüntülerini bulmuşlar vs vs ama davaya gelmedi diye 1 sene daha ertelemişler 2 ay önce çıkar belki bir sonuç ama ne kadar sürer mevzu o.
  • 09-12-2023, 23:29:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dava açarsan sonuç alırsın. 6 ay. ile 12 ay arasında sonuçlanır sanırım
  • 09-12-2023, 23:30:07
    #7
    Siber suçlara gidin davadan önce onlar bir güzel ilgileniyorlar
  • 09-12-2023, 23:30:37
    #8
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret R10 üzerinden gerçekleştiyse profilini onun haricinde isim, soyisim bilgisi felan paylaşın dilerseniz hepimiz bilelim bizimde başımıza bir sorun gelmesin.
    Buradan gerçekleşmedi hocam maalesef
  • 09-12-2023, 23:32:17
    #9
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibanı bana atın bir. adresi bulabilir miyim emin değilim ama bakacağım


    TR76 0006 2001 6390 0006 6860 98