Selamlar, 2 gün önce normalde hiç yemeyeceğim bir numarayı yedim.. Günün yorgunluğuna veriyorum ama velhasılkelam bir teknolojik ürün alacakken dolandırıldım. tutar 7000TL civarında, güvenli ödeme ile 3500TL'yi geri alabileceğim pazartesi günü fakat geri kalan 3500TL iban yolu ile gönderildi. Şahsın ibanı, konuşmalar ve iban sahibinin adı bende var. Şahsın telefon numarası yabancıydı, sadece whatsapp businnes için kullanılmış. Dediğim gibi benim dalgınlığım amatörce dolandırıldım fakat yinede dava açarsam sonuç alır mıyım?
Ticaret R10 üzerinden gerçekleştiyse profilini onun haricinde isim, soyisim bilgisi felan paylaşın dilerseniz hepimiz bilelim bizimde başımıza bir sorun gelmesin.