Kesinlikle elinizde ki bulunan belgeler ile başvurun hocam. Siz sonuç almasanız bile (ki ben alacağınızı düşünüyorum) en azından sizden sonra bu tip şeyleri yapmaya korkar. En azından sizden sonraki insanların dolandırılmasını engellemiş olursunuz. Geçmiş olsun.