zannetmiyorum hocam aynı şekilde bende 3 sene önce kadar böyle bir olay yaşadım,bırakın hani dolandırılmayı kargo şubesinden birebir videolu görüntülü konuşup ürün aldım lakin tabi dolandıcı çıktı şikayet ettik ama kullanılan iban başkasının telefon başkasının çıktı dava açıldı 2 sene sonra dava adamı almışlar atmden falan parayı çekerkenki görüntülerini bulmuşlar vs vs ama davaya gelmedi diye 1 sene daha ertelemişler 2 ay önce çıkar belki bir sonuç ama ne kadar sürer mevzu o.