Selamlar
Şuan vodafone üzerindeki hattımın paketi tamamen sınırsız kullanımlar. Tarife fiyatım her sene yüksele yüksele 425₺ oldu ama vergilerle vs neredeyse 500 550₺ye ulaşıyor. Daha düşük bir tarifeye geçmeme izin vermiyorlar bu hafta taahhütüm bitiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim
Vodafone düşük tarifeye geçmek
12
●616
- 09-12-2023, 03:00:09
- 09-12-2023, 03:05:27Şöyle bir muhabbet vardı ama https://www.r10.net/gsm-operatorleri...edersiniz.html
- 09-12-2023, 03:11:44Yarın bi arayıp deneyeceğim ama çok etkili olacağını sanmıyorumTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında 5 tane hattımızın tamamı vodafone bir kişinin üzerine kayıtlı bunlarıfs göz önünde bulundurursak yardımcı olabilirler - 09-12-2023, 03:12:26Sormayın hocam birde ek kullanımlar gelince spotify vs mobil ödemeler iyice işin tadı kaçıyor 😁royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2023, 03:14:26yaptığınızda geri dönüş yapar mısınız hocam merak ettim olacak mı acabamertcandede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 15 GB 1000 DK 1000 SMS 70 lira veriyorum
- 09-12-2023, 03:15:53Sizin paket yine süpermiş hocam 😂 yarın görüşüp konuya alıntı yapacağım 👍TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2023, 06:44:15Üyeliği durdurulduHocam selamlar, kendi grubumuzda uygun tarifeye geçiren bir eleman var. Ben de dahil çevremde bir kac kisi su 400 olan paketi 106₺ kullaniyoruz.
Sinirsiz youtube,inst, face,wp, spoty falan da filan.
El emeği ufak bir miktar aliyor ama kendim yaparim ugrasirim derseniz taktikleri falan da var. Tavsiye ederim eger ugrasamam derseniz cocugu yonlendirebilirim
500 TL telefon faturası mı olurmuş yahu