• 09-12-2023, 03:00:09
    #1
    Selamlar
    Şuan vodafone üzerindeki hattımın paketi tamamen sınırsız kullanımlar. Tarife fiyatım her sene yüksele yüksele 425₺ oldu ama vergilerle vs neredeyse 500 550₺ye ulaşıyor. Daha düşük bir tarifeye geçmeme izin vermiyorlar bu hafta taahhütüm bitiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim
  • 09-12-2023, 03:03:52
    #2
    Konu sahibinin izniyle takipteyim
  • 09-12-2023, 03:05:27
    #3
    Şöyle bir muhabbet vardı ama https://www.r10.net/gsm-operatorleri...edersiniz.html
  • 09-12-2023, 03:11:27
    #4
    Çıkıcam diyin, düşürüyorlar 500 TL telefon faturası mı olurmuş yahu
  • 09-12-2023, 03:11:44
    #5
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bi arayıp deneyeceğim ama çok etkili olacağını sanmıyorum
    Aslında 5 tane hattımızın tamamı vodafone bir kişinin üzerine kayıtlı bunlarıfs göz önünde bulundurursak yardımcı olabilirler
  • 09-12-2023, 03:12:26
    #6
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkıcam diyin, düşürüyorlar 500 TL telefon faturası mı olurmuş yahu
    Sormayın hocam birde ek kullanımlar gelince spotify vs mobil ödemeler iyice işin tadı kaçıyor 😁
  • 09-12-2023, 03:14:26
    #7
    mertcandede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bi arayıp deneyeceğim ama çok etkili olacağını sanmıyorum
    Aslında 5 tane hattımızın tamamı vodafone bir kişinin üzerine kayıtlı bunlarıfs göz önünde bulundurursak yardımcı olabilirler
    yaptığınızda geri dönüş yapar mısınız hocam merak ettim olacak mı acaba Ben 15 GB 1000 DK 1000 SMS 70 lira veriyorum
  • 09-12-2023, 03:15:53
    #8
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığınızda geri dönüş yapar mısınız hocam merak ettim olacak mı acaba Ben 15 GB 1000 DK 1000 SMS 70 lira veriyorum
    Sizin paket yine süpermiş hocam 😂 yarın görüşüp konuya alıntı yapacağım 👍
  • 09-12-2023, 06:44:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam selamlar, kendi grubumuzda uygun tarifeye geçiren bir eleman var. Ben de dahil çevremde bir kac kisi su 400 olan paketi 106₺ kullaniyoruz.
    Sinirsiz youtube,inst, face,wp, spoty falan da filan.
    El emeği ufak bir miktar aliyor ama kendim yaparim ugrasirim derseniz taktikleri falan da var. Tavsiye ederim eger ugrasamam derseniz cocugu yonlendirebilirim