Selamlar
Şuan vodafone üzerindeki hattımın paketi tamamen sınırsız kullanımlar. Tarife fiyatım her sene yüksele yüksele 425₺ oldu ama vergilerle vs neredeyse 500 550₺ye ulaşıyor. Daha düşük bir tarifeye geçmeme izin vermiyorlar bu hafta taahhütüm bitiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim