royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkıcam diyin, düşürüyorlar 500 TL telefon faturası mı olurmuş yahu
Sormayın hocam birde ek kullanımlar gelince spotify vs mobil ödemeler iyice işin tadı kaçıyor 😁