Hocam selamlar, kendi grubumuzda uygun tarifeye geçiren bir eleman var. Ben de dahil çevremde bir kac kisi su 400 olan paketi 106₺ kullaniyoruz.
Sinirsiz youtube,inst, face,wp, spoty falan da filan.
El emeği ufak bir miktar aliyor ama kendim yaparim ugrasirim derseniz taktikleri falan da var. Tavsiye ederim eger ugrasamam derseniz cocugu yonlendirebilirim