• 08-12-2023, 15:51:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendim bu yıl gireceğim ama tabi reşit olmadığım için 1 yıl sonra kazanıp kazanmaya çağın belli olucak kpss yi ailem şu an kpss yi kazanıp memur olmamı istiyor memur olmazsan dilenci olursun orda burda surunursun senin başka yeteneğin yok yeteneklerini hobi olarak yap diyorlar bende çok üzüldüm cidden bazen ağlıyorum gerçekten memur olmuş kişilere ve büyüklerine bu konu hakkında danışmak istiyorum çünkü çalışma isteğim çok yok ve günde saatlerce çalışırsam anca memur olucam
  • 08-12-2023, 15:52:37
    #2
    Normal bir hayat yaşarsın ötesi yok
  • 08-12-2023, 15:52:55
    #3
    Memurluk sistemin kölesi olmaktan başka bir şey değil tek artısı covid zamanlarındaydı çünkü kimse kazanamazken memur maaşını alıyordu ancak memursan araba ev hayallerini unut ömür boyu kredi kartı ve kredi borcu öde.

    Tabii benim gözümde böyle diğer arkadaşları bilemiyorum. Şahsen ticarete atılan arkadaşlarım çok çok fazla kazanıyor.
  • 08-12-2023, 15:54:45
    #4
    oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurluk sistemin kölesi olmaktan başka bir şey değil tek artısı covid zamanlarındaydı çünkü kimse kazanamazken memur maaşını alıyordu ancak memursan araba ev hayallerini unut ömür boyu kredi kartı ve kredi borcu öde.

    Tabii benim gözümde böyle diğer arkadaşları bilemiyorum. Şahsen ticarete atılan arkadaşlarım çok çok fazla kazanıyor.
    Ya şöyle ben sessiz bir çocuk gibi davranıyorum bu yüzden ailem o potansiyelin bende olduğunu düşünmüyorum ama şu anda internetten para karşılı iş yapıyorum misal yavaş yavaş kazanmaya başladım
  • 08-12-2023, 15:55:56
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bir hayat yaşarsın ötesi yok
    memur olmayanlar anormal hayatlar mı yaşıyormuş hocam?
  • 08-12-2023, 15:58:42
    #6
    memur olursan, aç kalmazsın.
    aç kalmamayı garantilemiş olursun.

    özel sektöre girersen, bu bir kumardır.
    ya batarsın, ya çıkarsın.

    zar atayım dersen özel sektör,
    aç kalmayacağım garanti olsun dersen memurluk.
  • 08-12-2023, 16:04:31
    #7
    arkadaşlar memuriyeti size özetleyeyim. memur olursan maaşın garantidir, krediye girersin, borca girersin almak istediğini alırsın. haftasonun bellidir, mesai saatin çoğunlukla bellidir. ailene, kendine zaman ayırırsın. eğitim hakkın vardır, istersen okur yükselirsin. sosyal yaşam için zamanın kalır, zam için kimseye yalvarmazsın zamanı gelir yeşil pasaport hakkı alırsın vizesiz yurtdışına çıkarsın v.s.

    bunların tersi özel sektörde çok kurumsal firmalarda çalışmadıkça özel sektör için geçerlidir.

    ben memur olarak bir işe girdim, memur bir eşim oldu. iki memur olarak altımızda ortalama üstü bir arabamız ve evimiz de var şükür. Her sene tatilimi yaparım, ara sıra yurtdışına da çıkarım.
  • 08-12-2023, 16:09:51
    #8
    Memur veya kamu, Düzenli orta gelir, garanti orta yaşam.
    Özelde risk hep var,Ticarette de. Memur ol, ekstradan netten de kazan 2xmemnuniyet
  • 08-12-2023, 16:14:55
    #9
    Tunahan1092 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim bu yıl gireceğim ama tabi reşit olmadığım için 1 yıl sonra kazanıp kazanmaya çağın belli olucak kpss yi ailem şu an kpss yi kazanıp memur olmamı istiyor memur olmazsan dilenci olursun orda burda surunursun senin başka yeteneğin yok yeteneklerini hobi olarak yap diyorlar bende çok üzüldüm cidden bazen ağlıyorum gerçekten memur olmuş kişilere ve büyüklerine bu konu hakkında danışmak istiyorum çünkü çalışma isteğim çok yok ve günde saatlerce çalışırsam anca memur olucam
    Memur olursan orta halli bir yaşam sürersin, artı olarak memur bir eşle evlenirsen ortalamanın üzerinde bir hayat sürersin.
    Evini ve arabanı al, ardından istediğin hayalleri gerçekleştirecek işlere memurken adım at. Memurluğun olumsuz yönlerini söyleyenleri görmezden gel. Ailenin söyledikleri gerçeği yansıtıyor.
    Hayat, filmlerde veya YouTube'da duyduğun kadar basit değil. Ülkemizde en güvenli maaş, memurlukta.