Memurluk sistemin kölesi olmaktan başka bir şey değil tek artısı covid zamanlarındaydı çünkü kimse kazanamazken memur maaşını alıyordu ancak memursan araba ev hayallerini unut ömür boyu kredi kartı ve kredi borcu öde.

Tabii benim gözümde böyle diğer arkadaşları bilemiyorum. Şahsen ticarete atılan arkadaşlarım çok çok fazla kazanıyor.