Memurluk sistemin kölesi olmaktan başka bir şey değil tek artısı covid zamanlarındaydı çünkü kimse kazanamazken memur maaşını alıyordu ancak memursan araba ev hayallerini unut ömür boyu kredi kartı ve kredi borcu öde.
Tabii benim gözümde böyle diğer arkadaşları bilemiyorum. Şahsen ticarete atılan arkadaşlarım çok çok fazla kazanıyor.
Ya şöyle ben sessiz bir çocuk gibi davranıyorum bu yüzden ailem o potansiyelin bende olduğunu düşünmüyorum ama şu anda internetten para karşılı iş yapıyorum misal yavaş yavaş kazanmaya başladım