Kendim bu yıl gireceğim ama tabi reşit olmadığım için 1 yıl sonra kazanıp kazanmaya çağın belli olucak kpss yi ailem şu an kpss yi kazanıp memur olmamı istiyor memur olmazsan dilenci olursun orda burda surunursun senin başka yeteneğin yok yeteneklerini hobi olarak yap diyorlar bende çok üzüldüm cidden bazen ağlıyorum gerçekten memur olmuş kişilere ve büyüklerine bu konu hakkında danışmak istiyorum çünkü çalışma isteğim çok yok ve günde saatlerce çalışırsam anca memur olucam