arkadaşlar memuriyeti size özetleyeyim. memur olursan maaşın garantidir, krediye girersin, borca girersin almak istediğini alırsın. haftasonun bellidir, mesai saatin çoğunlukla bellidir. ailene, kendine zaman ayırırsın. eğitim hakkın vardır, istersen okur yükselirsin. sosyal yaşam için zamanın kalır, zam için kimseye yalvarmazsın zamanı gelir yeşil pasaport hakkı alırsın vizesiz yurtdışına çıkarsın v.s.
bunların tersi özel sektörde çok kurumsal firmalarda çalışmadıkça özel sektör için geçerlidir.
ben memur olarak bir işe girdim, memur bir eşim oldu. iki memur olarak altımızda ortalama üstü bir arabamız ve evimiz de var şükür. Her sene tatilimi yaparım, ara sıra yurtdışına da çıkarım.