• 02-12-2023, 00:34:22
    #1
    Bütçem çıkmıyor diye şuan onu alabiliyorum x vardı sattım honor 90 aldım ama yapamıyorum alışamadım geri dönmek istiyorum sizce xs alsam kötü mü yapmış olurum
  • 02-12-2023, 00:37:34
    #2
    kesinlikle gecmiste xs kullanicisiyim cok sağlam cihazdır. Özellikle kamerasi bence 11,12 den daha güzel cekmektir. Donma kasma yapmaz kolay kolay. Tabi orjinal acilmamis olacak.
  • 02-12-2023, 00:45:49
    #3
    yenilenmiş xs aldım almaz olaydım. Arkası kurşun yemiş gibi çizikti. A kalite aldım normalde. Sarja takıyorum bir ısınıyor elimi değemedim o derece. sarj da olmuyor yarım saat geçti %5 arttı. Vatandan 14 pro maxe aldığım orjinal sarj aletiydi. S20 Fe ile Honor 90 arasında kaldım s20 fe aldım bir daha. Arayüzü çok kötü. Attan inip eşşeğe binme muhabbeti değil. Özellik karşılaştırmıyorum burada. Bu kadar kötü arayüz olur mu ağır vasıta tır gibi. Ne bildirimleri adam gibi. Ne stabilliği. İmkanım olduğunda dönecem İOS a tekrar.
  • 02-12-2023, 00:59:23
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle gecmiste xs kullanicisiyim cok sağlam cihazdır. Özellikle kamerasi bence 11,12 den daha güzel cekmektir. Donma kasma yapmaz kolay kolay. Tabi orjinal acilmamis olacak.
    Hocamıza katılıyorum, 3,5 yıl kullandım bana mısın demedi cihaz gayet iyi bana kalırsa 11 den güzel
  • 02-12-2023, 00:59:27
    #5
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yenilenmiş xs aldım almaz olaydım. Arkası kurşun yemiş gibi çizikti. A kalite aldım normalde. Sarja takıyorum bir ısınıyor elimi değemedim o derece. sarj da olmuyor yarım saat geçti %5 arttı. Vatandan 14 pro maxe aldığım orjinal sarj aletiydi. S20 Fe ile Honor 90 arasında kaldım s20 fe aldım bir daha. Arayüzü çok kötü. Attan inip eşşeğe binme muhabbeti değil. Özellik karşılaştırmıyorum burada. Bu kadar kötü arayüz olur mu ağır vasıta tır gibi. Ne bildirimleri adam gibi. Ne stabilliği. İmkanım olduğunda dönecem İOS a tekrar.
    Aynı durumdayım seni çok iyi anlıyorum o yüzden bende bian önce geçicem hocam ama xs mi 11 mi karar veremedim
  • 02-12-2023, 01:01:40
    #6
    Xs aslında güzel cihaz ama telefonu çok sık kullanıyorsanız aşırı derecede ısınma yapıyor ve bununda bir çözümü yok kronikleşmiş.
  • 02-12-2023, 01:05:04
    #7
    Hocam şuan xsler bi garip oldu kanaatindeyim. ilk zamanlarda fişek gibiydi tabi. özellikle airpods pro 2. nesillerle kronik problemi var pek çoğunun. ayrıca apple forumlarında gördüyseniz video editlemede de en basit 15 saniyelik videoyu kısaltmak istediniz, video hazırlanıyor diyor yarım saatte ancak hazırlanıyor video. bu şikayet de sadece xslerde karşılaştım kendi telefonum dahil. iphone 3gs den beri her modelini kullandım ilk defa karşılaştım bunlarla. Yani alacaksanız bence ekranı, bataryayı test ettikten sonra bunları da test etmenizi öneririm.
  • 02-12-2023, 01:05:48
    #8
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xs aslında güzel cihaz ama telefonu çok sık kullanıyorsanız aşırı derecede ısınma yapıyor ve bununda bir çözümü yok kronikleşmiş.
    Önce x kullanıyordum oda öyleydi instagram da yarım saat video izlim otomatik ekran parlaklığı kısıyor ve ısınıyordu
  • 02-12-2023, 01:06:42
    #9
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan xsler bi garip oldu kanaatindeyim. ilk zamanlarda fişek gibiydi tabi. özellikle airpods pro 2. nesillerle kronik problemi var pek çoğunun. ayrıca apple forumlarında gördüyseniz video editlemede de en basit 15 saniyelik videoyu kısaltmak istediniz, video hazırlanıyor diyor yarım saatte ancak hazırlanıyor video. bu şikayet de sadece xslerde karşılaştım kendi telefonum dahil. iphone 3gs den beri her modelini kullandım ilk defa karşılaştım bunlarla. Yani alacaksanız bence ekranı, bataryayı test ettikten sonra bunları da test etmenizi öneririm.
    Değerli bilgin için çok teşekkür ediyorum hocam