Dostlar iphone xs alınır mı
10
●202
- 02-12-2023, 00:34:22Bütçem çıkmıyor diye şuan onu alabiliyorum x vardı sattım honor 90 aldım ama yapamıyorum alışamadım geri dönmek istiyorum sizce xs alsam kötü mü yapmış olurum
- 02-12-2023, 00:45:49yenilenmiş xs aldım almaz olaydım. Arkası kurşun yemiş gibi çizikti. A kalite aldım normalde. Sarja takıyorum bir ısınıyor elimi değemedim o derece. sarj da olmuyor yarım saat geçti %5 arttı. Vatandan 14 pro maxe aldığım orjinal sarj aletiydi. S20 Fe ile Honor 90 arasında kaldım s20 fe aldım bir daha. Arayüzü çok kötü. Attan inip eşşeğe binme muhabbeti değil. Özellik karşılaştırmıyorum burada. Bu kadar kötü arayüz olur mu ağır vasıta tır gibi. Ne bildirimleri adam gibi. Ne stabilliği. İmkanım olduğunda dönecem İOS a tekrar.
- 02-12-2023, 00:59:23Hocamıza katılıyorum, 3,5 yıl kullandım bana mısın demedi cihaz gayet iyi bana kalırsa 11 den güzelMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2023, 00:59:27Aynı durumdayım seni çok iyi anlıyorum o yüzden bende bian önce geçicem hocam ama xs mi 11 mi karar veremedimarifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2023, 01:05:04Hocam şuan xsler bi garip oldu kanaatindeyim. ilk zamanlarda fişek gibiydi tabi. özellikle airpods pro 2. nesillerle kronik problemi var pek çoğunun. ayrıca apple forumlarında gördüyseniz video editlemede de en basit 15 saniyelik videoyu kısaltmak istediniz, video hazırlanıyor diyor yarım saatte ancak hazırlanıyor video. bu şikayet de sadece xslerde karşılaştım kendi telefonum dahil. iphone 3gs den beri her modelini kullandım ilk defa karşılaştım bunlarla. Yani alacaksanız bence ekranı, bataryayı test ettikten sonra bunları da test etmenizi öneririm.
- 02-12-2023, 01:05:48Önce x kullanıyordum oda öyleydi instagram da yarım saat video izlim otomatik ekran parlaklığı kısıyor ve ısınıyordudidobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2023, 01:06:42Değerli bilgin için çok teşekkür ediyorum hocamSauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle