didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xs aslında güzel cihaz ama telefonu çok sık kullanıyorsanız aşırı derecede ısınma yapıyor ve bununda bir çözümü yok kronikleşmiş.
Önce x kullanıyordum oda öyleydi instagram da yarım saat video izlim otomatik ekran parlaklığı kısıyor ve ısınıyordu