kesinlikle gecmiste xs kullanicisiyim cok sağlam cihazdır. Özellikle kamerasi bence 11,12 den daha güzel cekmektir. Donma kasma yapmaz kolay kolay. Tabi orjinal acilmamis olacak.
Hocamıza katılıyorum, 3,5 yıl kullandım bana mısın demedi cihaz gayet iyi bana kalırsa 11 den güzel